woensdag 8 april 2015

GEZELLIG

Dat is de naam van mijn laatste nieuwe werk. Nu de blogposten op de fire blog zijn gepubliceerd zal ik ook hier mijn laatste werk laten zien.
Op vrijdag of zaterdag gaan Floor en ik altijd naar de markt en na afloop drinken we  ergens koffie. Bij die koffie zitten dan verpakte koekjes die dan beide voor Floor zijn, want ik ga me altijd te buiten aan het lekkerste gebak van Nederland: een hazelnootschuim/slagroom gebakje van Brokking een plaatselijke bakker. ;-)
Op de verpakking van die koekjes zit altijd een nostalgisch plaatje en daarom bewaar ik ze. Een poos geleden had ik een witte katoenen lap in de keuken gelegd en telkens als ik thee had gezet liet ik het zakje daarop uitlekken, waardoor er prachtige 'vlekken' in de stof kwamen.
De stof heb ik gebruikt als achtergrond.
Ik heb kleine vierkantjes geknipt en met behulp van soluvlies aan elkaar genaaid en daarna leeg geschudde theezakjes erop genaaid en verder 'versierd'.



Bovenop prijken dus de uitgeknipte plaatjes van de koekjes.

Geen opmerkingen: