maandag 27 oktober 2014

Collage maandag

Deze keer weer echt een collage, nog snel even gemaakt aan het einde van de middag ;-).
Vanmiddag had ik voor de eerste keer een Vrouwennetwerk Drechtsteden lunch. Jawel, ik ben de deur uitgegaan (zonder verfvlekken op mijn gezicht) en heb mij onder de mensen begeven. Een poosje geleden werd ik erop attent gemaakt dat het wel eens goed voor me zou kunnen zijn in contact te komen met andere "ondernemers". Netwerken dus, als ik ergens niet goed in ben.....
Maar ik heb het gedaan en heb veel geleerd, over bekkenbodemproblemen, over de 40ers spagaat, over kledingbeurzen enz. Heel leuk zo'n  gezelschap met een heel gevarieerd aanbod van deskundigheden. Dus volgende keer maar weer gaan.

Maar de collage dus, weer turquoise, het is niet anders, kennelijk moet dat er op dit moment uit.
Een paar proeflapjes, een stukje gaas waar mozaïektegeltjes op hebben gezeten en dat ik gebruikt had bij het gelatineprinten waardoor het turquoise werd en een strip koper die ik een poosje geleden kreeg. Omdat ik vond dat het koper ergens terug moest komen ging ik op zoek in mijn kralenkastje en voilà daar vond ik koperkleurige 'dingen'. Dat alles op een stukje papier van de Middelste Molen. Nu ik de foto zie denk ik: het zit scheef.
Hoe komt het toch dat je dat soort dingen pas ziet op een foto? Dat gebeurt me nog al eens.

Geen opmerkingen: