woensdag 22 januari 2014

spelen met Hennie

Doos voor het boek van Hennie



luikje open

luikje dicht



Vandaag gingen we werken aan een boekje voor Doezz. Het thema van deze maand is Harten.
Hennie had een hartvormige gelatineplaat gemaakt en daarmee afdrukken gemaakt die ze vandaag ging gebruiken.
Ik was van plan het simpel te houden en alleen voor structuur te gaan.
Op de foto's boven  zie je als eerste het hartvormige blik dat Hennie heeft beschilderd om als doos voor het boek te dienen (het deksel had ze gebruikt voor de gelatineplaat ;-) en dan Hennie's pagina's.
Hieronder foto's van een pagina in wording en mijn begin.





Hieronder zie je foto's van mijn bladzijden in wording met als laatste foto de doos voor het boek. Die doos heb ik ooit (lang geleden) gemaakt van papier-maché.
kant 1 eerste twee lagen

donkerdere lagen

begin achterkant
klaar!
De doos waar het in moet

2 opmerkingen:

Marrie-jette zei

Wat zijn de hartjes leuk geworden !Ik gewoon dol op hartjes...

Hannie de Beer zei

Heel vrolijk de harten! Breng je mijn complimenten aan Hennie over!
Jou harten zijn ook heel bijzonder, lijkt op borstplaat maken!