vrijdag 7 juni 2013

WERKTAFELFOTO'S


Op mijn natte tafel is het vooral een bende. Je ziet rechtsboven de pot waarin ik gisteren werkte en middenvoor het deksel. Verder is die mintgroene rechthoek een theekistje dat ik aan het maken ben als voorbeeld voor een workshop (op mijn droge tafel ligt de collage die op het deksel komt). De gekleurde lap die onder het deksel ligt is een leklap  waarop ik net de restje blauwe en groene verf van mijn palet het opgemaakt.
Op de droge tafel ligt in de linkerbovenhoek van het vel papier dus de collage voor op het theekistje en Hooked Zpaghettigaren waarmee ik een  halsketting wil maken. Verder is alles nog hetzelfde als vorige week :-(.

2 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Kleurige werktafel! Vooral de droge is interessant met al de attributen die klaarliggen!

Atelier Kijken met Andere Ogen zei

Het is een feest om je blog te lezen. Dankjewel