zaterdag 15 juni 2013

PAGINA'S BOEK VRIENDSCHAP AF

Als contrast heb ik op de pagina's oranje/roze labels gemaakt. Stroken servet erop geplakt met dubbelzijdig plakband en met een punch 4 cirkels gemaakt van contrasterende kleuren. Uit 2 cirkels een handje geponst en de 'ongeponste' cirkels erachter  geplakt, zodat er een gekleurd handje is te zien.Nu zijn de pagina's klaar denk ik. Heb ik gelijk weer iets nieuws uitgeprobeerd. Ooit had ik eens (waar????   geen idee) gelezen over het zelf maken van washitape, dat gekleurde plakband wat op dit moment zo heel erg populair is met behulp van dubbelzijdig plakband. Dat heb ik nu toegepast. Mooi hoor, die rafelranden van de servetten.

1 opmerking:

Hannie de Beer zei

Prachtig boek weer! Moet je me toch eens laten zien hoe dat gaat met die tape? Ik gebruik altijd boekbinders lijm ,blijft alles mooi transparant.