vrijdag 31 mei 2013

WERKTAFELFOTO'S

Natte werktafel 30 mei 2013

Droge werktafel 30 mei 2013
Aan mijn droge tafel kun je zien dat er weinig gebeurt. Hij ziet er nog precies hetzelfde uit als vorige keer alleen ligt nu het boekje dat ik deze maand voor Doezz heb gemaakt te drogen nadat ik de teksten op de pagina's heb geplakt. De potjes Pan Pastel die er staan heb ik gebruikt om het papier van de tekst een kleurtje te geven. In zo'n geval is het heel fijn dat het droog pigment is en het papier dus niet gaat uitzetten.
Op de natte tafel kijk je bovenop een mandje van palmgras waaromheen ik een papier-maché laag aan het aanbrengen ben en dat op poten van takken staat.
Het lijmpistool ligt er omdat ik hoopte zo de takken aan elkaar te kunnen bevestigen voor ik er iets omheen wond, maar de lijm hecht kennelijk niet op levend hout (de takken zijn nog maar net van de boom geknipt) dus het was een hele klus om ze zo aan elkaar te krijgen dat ze het mandje ondersteunen.


1 opmerking:

Hannie de Beer zei

Een leuk idee om er teksten op te zetten . Heeft nét wat meer!
Een heel aparte pot gaat het worden op de natte werktafel.