maandag 27 mei 2013

GEEN INSPIRATIE

Jullie horen niet veel van me de laatste tijd, maar de inspiratie wil niet op gang komen. Eerst een maand lang in de galerie, toen vakantie en nu heb ik weer alle tijd en gewoon geen inspiratie.
Raar. Mijn huis wordt nu wel erg opgeruimd en schoon, want daar heb ik nu tijd voor.
En ik ben erg met koken bezig. Ik heb me aangemeld op Thuisafgehaald.nl een site waar bemiddeld wordt tussen mensen die graag koken en mensen die graag eten wat anderen koken.
Ik heb me daar als kok aangemeld en er zijn al een paar maaltijden afgehaald. Nu kan ik ook weer eens hartige taart eten en zo, want voor 2 personen is dat niet echt handig, heb je steeds een halve taart over en nu worden de 2 overgebleven stukken door iemand anders opgegeten. Er wordt gekookt tegen kostprijs, dus je hebt voor hetzelfde bedrag als je kwijt zou zijn wanneer je wel zelf kookt een makkelijke maaltijd. (en weer eens iets anders dan pizza of babi pangang ;-)
Het enige creatieve dat ik heb gedaan is werken aan een boekje voor Doezz (waarvan hierboven een preview), maar dat is niet iets wat echt 'uit mijn hart' komt, maar gewoon 'knutselen'

2 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Ik had er van gelezen, maar nog niets van iemand die meedoet, leuk dus !
Je boekje had ik al bewonderd, vooral de kleuren en het bijzondere doosje vind ik heel geslaagd!

Marrie-jette zei

Maar een opgeruimd huis is ook nooit weg,toch?