woensdag 29 mei 2013

BEZOEK AAN MIJN-EIGEN

Vandaag ben ik met Hannie en Hennie (van het 'Knutselen met Hennie') naar Mijn-Eigen geweest. Elke woensdag is daar open dag en kun je binnen lopen in het atelier om te winkelen. Op beurzen kunnen ze natuurlijk niet alles meenemen, maar hier kun je kijken naar het hele assortiment.
Ik heb het boek gekocht wat Janine samen met Sandra heeft geschreven, inktense potloden, neo color krijtjes, een pot en een stift Color Magnet en Zeelon. Na lezing van het boek zal mijn muze hopelijk ook weer wakker worden ;-).

4 opmerkingen:

Marrie-jette zei

Wat zou ik daar ook eens graag zijn.Lekker alles bekijken en met een hele dikke knip!Is het boek de moeite waard?

Hannie de Beer zei

Het was een dagje om te herhalen!
Leuk om met jullie daarheen te gaan.

Marga zei

Ik dacht vorige week nog om het boek te bestellen, is het ook geschikt voor een beginneling Joke?
Gezellig zo samen die uitstapjes :0) groetjes,
Marga

iene zei

mijn muze is al gelijk klaarwakker bij het zien van het omslag van het boek!
Heb ik er nog niet eens IN gekeken... ☺
succes met de inspiratie!
groetjes
Evelyn