donderdag 21 februari 2013

WERKTAFELFOTO'S

Droge werktafel 21 februari 2013

Natte werktafel 21 februari 2013
Vandaag is er op mijn natte tafel weinig te zien. Er liggen alleen wat materialen  (o.a. een stapel gelatineprinten) die ik heb gebruikt of evt. ga gebruiken op mijn droge tafel.
Op de droge tafel liggen de materialen voor het fabric boek waar ik mee bezig ben, op de spiegel zie je een sjabloon in wording, de soldeerbout waar ik het sjabloon mee aan het maken ben en de materialen voor de ELKE-DAG-EEN-COLLAGE-BINNEN-15-MINUTEN. Nu ik de foto's plaats zie ik dat jullie onbedoeld ook een preview krijgen van de collages die ik deze week aan het maken ben.  Ik had net de vierde af en had eraan gedacht die even opzij te leggen, maar nu zie ik dat de anderen er nog liggen. ;-) Door de spiegel onder de sjabloon zie je ook hoe ik een foto maak.

1 opmerking:

Beth zei

Love those pages on the dry table!!