donderdag 10 januari 2013

WERKTAFELFOTO'S

Natte tafel

Droge tafel
Op allebei mijn tafels is het een rommeltje. Op mijn natte tafel ligt het vriendschapsboek open omdat ik gisteravond 2 pagina's heb bespoten met aquatint, de aquatint staat er nog. De kookwekker voor mijn 'elke-dag-een-collage-binnen-15-minuten-project'. Doosjes die ik heb gemaakt voor mijn januari Doezzproject en  linksonder  achtergrondvellen voor mijn collages.
Op de droge tafel staan nog mijn aankopen van Harolds (een kunstenaarsbenodigdhedenzaak in Rotterdam waar ik in de kerstvakantie ben geweest), wat resten van mijn december-Doezz-boek (vel papier en draden), bonbonpapiertjes van de kerst over en allerlei rommeltjes. Ik ben op dit moment niet aan een groot project bezig. De elke-dag-collages en het Doezzproject dat is het wel. Ik zou wel graag met de hand willen gaan borduren, maar wat?????

5 opmerkingen:

iene zei

altijd heerlijk om te zien, die tafels van jou.
beetje virtueel snuffelen tussen de spullen die jij hebt ☺
ik kom niet heel vaak in Rotterdam, maar áls ik er ben, dan ga ik bijna altijd wel even bij Harolds langs...
groetjes
Evelyn

Hannie de Beer zei

Gezellige boel op je tafels,altijd weer leuk om jou werkjes in wording te zien! Het borduren komt zeker nog een keer.

Beth zei

I love messy tables. Shows you have been creatively at work.

Leny Huneman zei

Ziet er lekker werkzaam uit.

Yvonne zei

Twee heerlijke foto's hoor! Zo kun je tenminste zien dat je lekker bezig bent.
Fijn weekend, groetjes van Yvon