maandag 28 januari 2013

ELKE-DAG-EEN-COLLAGE-BINNEN-15-MINUTEN WEEK 4








Deze keer ging het in de collages om reliëf. Ik heb 2 labels en uit stukjes behang, aquarelpapier en papierreliëf geponste vormen  op een boekpagina geplakt en daarna alles wit geschilderd.
Later komt er nog wel kleur overheen denk ik, maar voorlopig laat ik het even zo. De labels zijn zo gebruikt dat ik ze kan gebruiken om de pagina's tot een boekje in te binden. Deze week ga ik collages maken die ik op de achterkant van deze plak.
Mocht je je afvragen waarom er Willem op een van de cirkels staat, die heb ik geponst uit een oude kerstkaart en de Gesso dekte niet  ;-).

2 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Wit heeft altijd iets bijzonders, strak, en toch veelzeggend! Mooi, deze collages.

Janny de Roo zei

mooie oplossing door de labels.....met behang heb ik ook al heel wat kaarten gemaakt. Dankbaar materiaal!