vrijdag 9 november 2012

UITSLAG GIVE-AWAY EN NOG EEN EXPOSITIE

Vanavond heb ik de namen van iedereen die reageerde op een papiertje gezet en er een getrokken.
Liesbeth is de winnaar! Gefeliciteerd!
Laat je me nog weten welk van de drie dingen je wilt ontvangen Liesbeth en je adres?

Vandaag heb ik ook in de bieb van Schoonhoven een expositie ingericht. Deze keer met staand werk. Ik heb nu dus bijna niets meer thuis. Bovenstaand object was een van de eerste 'kunstwerken' die ik maakte. Het staat normaal gesproken bij mij in de huiskamer. De bedoeling was dat het een bolvormige vaas zou worden. Dit illustreert duidelijk dat vooropgezette plannen en ontwerpen aan mij niet besteed zijn. Het gat zat dus eigenlijk aan de bovenkant, maar dat vond ik wel erg saai, dus bedacht ik dat het gat aan de zijkant kwam en zo kan dat dus uit de hand lopen.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

dank je wel joke voor het geven van deze prachtige give away! en natuurlijk de winnaar van harte gefeliesss

lieve groet jenneke
http://creaties-jenneke.blogspot.nl

Beth zei

I love your sphere. It reminds me of a clay sculpture I have. Great colors too.

Liesbeth Wessels zei

Hoera, hoera ! heb je net gemaild. groeten van liesbeth

Jeanine zei

Proficiat Liesbeth!

Groetjes,
Jeanine