donderdag 5 juli 2012

GEEN FOTO'S MEER!

Daar gaat mijn goede voornemen gelijk de mist in. Wil ik voortaan donderdags werktafelfoto's plaatsen begeeft mijn fotoprogramma het.
Geen foto meer te vinden op mijn computer en ik kan ook geen nieuwe foto's meer uploaden of downloaden of hoe dat mag heten.
Dus helaas! Zaterdag is er pas een "student aan huis" die tijd heeft om er naar te kijken, dus tot die tijd zit ik in gespannen afwachting. Gelukkig heb ik nu wel een back-up, dus kan het niet zo zijn dat ik al mijn foto's ook echt kwijt ben.
Omdat een foto boven een post toch leuker is, hierboven een foto die toevallig op mijn bureaublad opgeslagen stond omdat ik er een kaart van heb laten maken. Het is een detail uit een collage van 40x40 van 2 jaar geleden of zo. Geïnspireerd op Sherill Kahn.

4 opmerkingen:

Janny de Roo zei

Men kan nog zulke goede voornemens hebben......er is altijd wel iets dat tegen zit...komt vast weer goed !

Beth zei

More wonderful texture and those fabric or paper beads are just wonderful. More please!!

Hannie de Beer zei

Het zit soms niet mee toch? Maar gelukkig kunnen we genieten van dit werkje!

Eijra zei

Als het werk niet te groot is gebruik ik tegenwoordig de scanner. Dat gaat snel en ik vind het resultaat acceptabel.
Maat foto's zijn natuurlijk wel mooier