vrijdag 4 mei 2012

WEBWINKEL

De afbeelding hierboven staat voortaan ook links bovenaan op mijn blog. 
Als je daarop klikt kom je in een foto album waarin ik voortaan foto's ga zetten van kleine werkjes (tot € 50,00) die voor de verkoop zijn. Mocht je daar iets van willen kopen, stuur een mailtje en dan maken we een afspraak over betalen en opsturen. Mijn alternatief voor Etsy zal ik maar zeggen.
Er staan nu nog maar een paar foto's omdat het maken en plaatsen van foto's tijd kost die ik nu even niet hebt. Maar het worden er natuurlijk steeds meer. (of minder als de verkopen goed gaan ;-).
Voor de one-day-shop van morgen heb ik nog een hele serie eierdoossieraden gemaakt. Ik hoop dat ik morgenochtend tijd heb om ze nog te fotograferen. Dan zien jullie ze na het weekend wel op mijn blog verschijnen.


Fijn weekend,
Joke

1 opmerking:

Hannie de Beer zei

Leuk zo'n webwinkeltje! Ik zal regelmatig kijken als ik een cadeautje nodig heb!