dinsdag 15 mei 2012

KUNSTMARKT HAARLEM


Afgelopen zaterdag was weer de 1e kunstmarkt van dit jaar. Toen ik in Haarlem aankwam en zag dat het maar een kleine markt was waar vooral tweedehandsboeken werden verkocht en maar 5 of 6 kramen stonden met "kunst", waaronder 3 ! met sieraden, had ik geen hoge verwachtingen van de verkoop. En inderdaad de hele ochtend was er geen enkele interesse. Maar 's middags kwam een echtpaar dat een Moeder Aarde kocht. Ik had er hiervan 3 gemaakt, een had ik vorig jaar  al verkocht. Dus ik heb in ieder geval de benzine en kraamhuurkosten terugverdient. Maar voor een hele dag in de kou en wind staan (ik heb een paar keer mijn spullen door de lucht zien vliegen) is dat toch een beetje karig.
Komend weekend sta ik zaterdags in Groede (Zeeland) en 's zondags in Buren (Betuwe) allebei altijd leuke markten.

3 opmerkingen:

Jeany zei

jammer Joke, maar ik kwam er ook achter dat vilt op dit moment niet in is? zo jammer want ze zijn mooi hoor. Ik ben er ook mee bezig, gelukspoppetjes maken ala het boek faces. ken je dat heel erg mooi boek. en jou mooie spullen worden vast wel ergens anders goed verkocht!!

christina zei

Voor het geld verdienen moet je het niet doen. Dat heb ik al lang ondervonden. Maar ik vind het altijd wel super gezellig. Je krijgt vaak mensen aan je stand die geinteresseerd zijn. Prachtig toch dat je nu in ieder geval de kosten eruit hebt.

Hannie de Beer zei

Soms is er wel veel interesse maar geen kopers? Maar fijn dat je de onkosten er uit hebt. Hopelijk komend weekend meer succes!
Mooie Moeder Aarde!