maandag 6 februari 2012

PAGINA 4 EN 5 AF

Dit zijn ze geworden. Ik ben er niet echt tevreden over, maar och, het is mijn 1e boek het kan niet gelijk perfect zijn :-)
De "vriendinnen" hebben nog een bloemstempeltje gekregen. Met zwarte inkt heb ik nog wat onleesbare tekst over pagina 4 gestempeld en ik vind niet dat het daar beter van is geworden. Het gele blaadje met de tekst op pag. 5 zit dubbelgevouwen en wordt op zijn plaats gehouden door de vlinder die iets verhoogt is opgeplakt, maar kan ook opengevouwen worden om het te lezen.Eroverheen een stukje ribkarton uit het pak beschuit dat met acryl beschilderd is en een pijpenrager die met allerlei garens is omwikkeld.

Ik ben  sinds een paar dagen op Facebook en ben nu al uitgemaakt voor mislukte kunstenaar. Het leven wordt zo wel spannender.

6 opmerkingen:

Liesbeth Wessels zei

Nou ja zeg, ik ga meteen op facebook kijken. Deze bladzijdes zien er erg leuk uit. groeten van liesbeth

Liesbeth Wessels zei

Wat een overdreven reactie, gewoon laten gaarkoken in eigen sop. groeten van liesbeth

christina zei

Als iemand zoiets zegt over jou zegt het meer over degene die het geschreven heeft. Ik begrijp zo iemand ook niet.

Aart zei

Veel kunstenaars zijn toch een beetje mislukt en die verdienen kapitalen, dus ik zou me daar maar geen zorgen over maken. gewoon doen wat je wilt en uit jezelf komt.
http://quiltaart.blogspot.com

Isabella zei

Ik kan je zo snel niet vinden op facebook :(

Hélène zei

Wat is kunst? Wie bepaalt wat kunst is?
Wordt dat bepaald door de musea,de burgerij?de kunstenaar zelf?Er is niemand die daar een antwoord op kan geven, de enige bevredigende verklaring is voor mij:Kunst is '''LEVEN'', het is er en dat het er is zien we telkens op jouw blog, ga zo door Hélène