dinsdag 27 september 2011

DE EXPOSITIE IN DE BIBLIOTHEEK IS AFGELOPEN

Hathor
Gisteren heb ik al mijn werk opgehaald in de bieb.
Het schilderij dat hierboven staat heb ik verkocht aan iemand van de Godinnentempel in Hillegom.
Verder heb ik vooral veel geweldige reacties gehad in mijn gastenboek.
Uitspraken als :
Ik heb genoten van je werkstukken, gelukkig wekenlang. Dit is het helemaal, wat een liefde en enthousiasme zit hierin!
of:
Wat een prachtig werk, voel de liefde van de Godin erdoorheen stromen.
of:
Prachtig, krachtig en mooi. Bij alles voel je wat je wil zeggen.

Daar wordt je toch warm van!

4 opmerkingen:

Isabella zei

Het is altijd leuk om zulke reakties te krijgen. Super om te weten dat je werk gewaardeerd wordt.

Zawadi-Atelier zei

Daar krijg je zeker een warm gevoel van, dat zal toch ook wel weer wat nieuwe inspiratie bij je opwekken?
Heerlijk om te beseffen dat je werk zeer gewaardeerd wordt!
Lieve groet van Doortje

Catharina Maria zei

Wat Doortje in haar comment schrijft, daar ben ik het helemaal mee eens Joke .
Lieve groet ♥RINI♥

Even over Pieter zijn koeien .
Die lopen vrij rond en komen 2x per dag in de stal om gemolken te worden en lopen de koeien die nog geen melk geven op stukken land van Het Brabants Landschap .
De kalfjes die in de stal staan moeten eerst groeien voor ze in de wei mogen . In de stal krijgen ze extra voer , melk en vitamines.
Straks mogen die ook in de wei dartelen .

christina zei

Fijn dat je ook wat hebt verkocht maar al die reacties, daar doe je het voor he.