dinsdag 23 augustus 2011

EXPOSITIE EN LEZING

De lezing is achter de rug en het was heel leuk. Er waren maar 9 bezoekers, maar ik had ook niet verwacht dat het onderwerp een zaal vol zou trekken. De mensen die er waren waren heel erg geïnteresseerd. Na afloop heb ik zelfs een schilderij verkocht aan een van de bezoekers : Hathor.
Zie foto hierboven.

In mijn gastenboek bij de expositie staan allemaal fantastische reacties, de een nog lovender dan de ander, het is geweldig om te lezen hoe mensen kennelijk geraakt worden door mijn werk. Dat verbaast me toch elke keer weer.
Hannie (http://quilts-han.blogspot.com/) was er zelfs voor naar Dordrecht gekomen en was ook heel enthousiast.

Ik heb sinds de expositie begonnen is niet meer gewerkt en heb me bezig gehouden met het 'entertainen' van mijn echtgenoot (in het onderwijs werkzaam en dus 6,5 week vakantie) zoals hij dat altijd gekscherend noemt. We zijn 2 dagen gaan fietsen en winkelen in Friesland, 2 dagen in de buurt van Oldenzaal en 2 dagen met vrienden naar Lochem.
Ik heb mijn voorraad schoenen weer aardig aangevuld!
Nu het schooljaar weer is begonnen heb ik besloten me eerst maar een poosje bezig te houden met het maken van kleding, want dat is hard nodig na 3 jaar zonder onderbreking aan Godinnen gewerkt te hebben. Ik had nog maar 2 zomerbroeken en bij beiden viel vorige week het achterwerk eruit doordat het zo dun geworden was. Dus gisteren ben ik maar begonnen met het maken van een broek (die overigens goed gelukt is). Vrijdag waren we op de laatste vakantiedag nog naar Arnhem geweest, want daar is een leuke stoffenmarkt en heb ik om geïnspireerd te raken nog maar een paar nieuwe stofjes gekocht. (Alsof ik met 1,5m linnenkast vol nog niet genoeg heb)

1 opmerking:

christina zei

Fantastisch dat je ook nog een schilderij hebt verkocht. En heerlijk om te lezen dat mensen enthousiast reageren in je gastenboek. Wat lief van Hannie dat ze helemaal naar Dordrecht is afgereisd.