dinsdag 26 juli 2011

EXPOSITIE CENTRALE BIBLIOTHEEK DORDRECHT

Gisteren heb ik mijn expositie in de bieb ingericht. Wat een klus is dat toch telkens weer. Werken bij elkaar zoeken die qua kleur bij elkaar passen en op die plek passen. Ik dacht dat ik weinig werk had en heb me de afgelopen weken nog rot gewerkt, terwijl we dus eigenlijk vakantie hebben, maar uiteindelijk staan en hangen er meer dan 50 werken!
3 vitrines en de twee wanden van de bieb.
Vandaag nog een keer gegaan om alle kaartjes erbij te hangen en de tafel met boeken klaar te zetten. (De bieb is zo vriendelijk geweest om alle boeken die ze in de regio hebben over de Godin voor mij bij elkaar te zoeken en die komen op een tafel bij de expo te liggen). Ik was nog geen kwartier bezig of er waren al 4 boeken uitgeleend, grappig. 
Ik had ook foto's willen maken, maar dat ben ik dus vergeten. Dus hierboven een foto van een ouder werk dat geloof ik nog niet op de blog heeft gestaan. Een kastje voor een flesje Lourdeswater, zelf in Lourdes getapt! Maria is eigenlijk de Godin van deze tijd.
Morgen en donderdag gaan we fietsen in Friesland, dus dat zal tot vrijdag moeten wachten.
Bij het ophangen van de kaartjes merkte ik dat ik 2 werken vergeten was op de lijst te zetten, dus daar had ik geen kaartje voor (ADHD was de diagnose toch????), ook dat moet vrijdag maar. 
Nu dan dus eindelijk vakantie!!!!!

1 opmerking:

christina zei

Oh wat baal ik dat ik zo ver weg woon, want ik had het zo graag gezien.

Geniet jij nu dan eindelijk van je welverdiende vakantie he.