maandag 14 juni 2010

KUNSTMARKTEN

Wijchen was inderdaad een heel leuke markt. Ondanks het niet echt goede weer was het heel druk en ik heb veel leuke reacties gekregen. En ook nog wat verkocht. Iemand werd echt helemaal lyrisch bij het zien van mijn kaarten en kocht er samen met een vriendin een paar om in te lijsten en op te hangen. Ik bood nog aan om 1 kaart gratis te geven als ze er tien namen ;-), maar dat vonden ze toch te veel van het goede.
Het weekend daarop stond ik 2 dagen in Park Merwestein bij ons in Dordrecht. Dus geen benzinekosten en ook geen kraamhuur. Financieel gezien was het dus geen ramp dat ik niets verkocht.
Afgelopen zondag echter was een totale mislukking. Een kunst- en cultuurmarkt in IJsselstein. Weinig kunst en het cultuurgedeelte was vooral eten en wat optredens. Het was gewoon een braderie dus. Ingeklemd tussen 2 kramen die allerlei rommel en bloemen verkochten voor het goede doel en met nauwelijks interesse voor mijn werk duurt het erg lang voor het 5 uur is.

Volgend weekend is de textielmarkt in Warmond. Daar ben ik erg benieuwd naar. Ik ben er 3 weken geleden op de papiermarkt geweest. Het is een leuk plaatsje, met verrassend veel publiek voor een markt die uit hooguit 10 kramen bestond. De textielmarkt is groter begrijp ik.
Voor meer informatie zie de site van het oude raadhuis van Warmond of van de plaatselijke krant.De markt is op zondag 20 juni van 11.00 - 16.00 uur rondom het Oude Raadhuis.








Verder ben ik gevraagd door Mensa om zaterdag op de ALCD (Alg. Land. Contactdag) een creatieve workshop te geven. Ik ben uiteindelijk uitgekomen op kaarten maken omdat ook mensen zonder creativiteit en met 2 linkerhanden daar toch ook nog wel iets mee kunnen. En kaarten kun je altijd gebruiken.

Geen opmerkingen: