maandag 28 juni 2010

Afgelopen vrijdag heb ik in Beveren (België) op een kunstmarkt gestaan. Dat was dus niet voor herhaling vatbaar. Niet alleen helemaal niets verkocht, maar ook geen enkele belangstelling. Er waren zegge en schrijven 2 mensen geïnteresseerd. De een had een kraam een stukje verderop en de ander was de zus van mijn buurkraam. De markt was van 14.00 tot 22.00 uur. Dat is in zo'n geval heeeeel erg lang.
Wel mooi weer gelukkig, maar op een idiote plek pal langs een doorgaande weg, dus je stond de hele dag uitlaatgassen in te ademen en in de herrie. Omdat de kramen op het fietspad stonden werd er over het trottoir voor de kraam veel gefietst, waarbij een fietser met zijn stuur bleef hangen in een van mijn lampjessnoeren en dat kapot trok. Dus nog een schadepost ook.

Aan nieuw werk kom ik op dit moment niet echt toe. Ik heb wat kleine boekjes gemaakt met het gedicht de Godin van Marion Bradley erin. En nog wat "papiergaas" gemaakt voor achter mijn kleine collages.
De grote collage waar ik mee bezig ben is bijna af.



Ik vind alleen de bovenrand nog wat rommelig. dus daar moet ik nog aan werken.

Geen opmerkingen: