donderdag 28 januari 2010

Hangend boek

Ik wilde al lang een kunstwerk maken waarin alle fragmenten bij elkaar komen die ik via sjamanenreizen weer teruggekregen heb. En een expositie over boeken waar ik volgende maand aan meedoe gaf de doorslag. Het wordt een boek, met voor elk fragment een pagina en zo gemaakt dat er steeds pagina's aangemaakt kunnen worden.
De eerste pagina's staan hieronder. Pagina 1 is nog niet af, want mijn nieuwe naaimachine heeft nog steeds kuren tijdens het meanderen.De draad breekt of af of er hangen kilometers draad onder de stof. En dat is wel heel zonde van het (meestal) dure garen. De naaimachine winkel waar ik kom zit niet echt zo dichtbij dus combineer ik meestal dingen en volgende week moet ik er toch naartoe, dus daar wacht ik dan maar even op met afmaken.


Geen opmerkingen: